سلام خانوما یارا اسم دختر هست یا پسر؟

۸ پاسخ

یارا هم دختر هم پسر
یکی اشناها پسر داره گذاشته یارا
ولی بنظر بیشتر ب دخترونه میخوره

جفتش هست
من میخواستم برا پسرم بزارم چون اسم دو جنسیتی بود پشیمون شدم ولی خیلی قشنگه

من اسم دخترمو یارا می‌زارم

دختر.

دختر عه

هر دوتا

یارا دخترونه ست و خیلیم قشنگه

اسم دختر

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان دوقلوها💙🩵 مامان دوقلوها💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وششم بارداری