بچه ها یارا اسم پسر هست یا دختر؟اسم شهریار قشنگه؟

۱۰ پاسخ

دختره

یارا دختره

من میخواستم ماهور بذارم اسم دخترم رو ولی چون هم پسرونه هم دخترونه است نگذاشتم.گفتم بچه بزرگ میشه فردا میگه چرا این اسم رو گذاشتید.ولی در مورد یارا من بیشتر دخترونه اش رو شنیدم.شهریار هم خیلی قشنگه شاید قدیمی باشه ولی تکراری نیست.

یارا دختره

جزو اسم هاى مشتركه
خوب نيست اسم مشترك
شهريارم خيلى قديميه

یارا اسم بین المللی دخترونه س

شهریاراصلاخوب نیس پیرمردیه

یارا دو جنسی هست مثل متین ولی بیشتر پسرونه چون برگرفته از معنی زور و قدرته

یارا اسپرته عین متین برا جفت استفاده میشه.شهریار قشنگه ولی قدیمیه

یارا هم دختره هم پسر ....

اره خیلی قشنگه ...
حیف ما داریم شهریار
وگرنه منم دوس دارم این اسمو

سوال های مرتبط

مامان میلان💙 مامان میلان💙 ۶ ماهگی
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها💙🩵 مامان دوقلوها💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری