بچه ها شما هم توی هفته های من کمردرد زیاد داشتید ؟؟

۶ پاسخ

آره من اولا داشتم ولی استراحت مطلق داشتم نکه دکتر بگه خودم استراحت میکردم

من خیلی زیاد تا حدی که شب نمیتونستم بخوابم

من ندارم فقط درد پریود دارم یکم

بله عزیزم زیاد

بلهههههه

آره در حدی بود که احساس می‌کردم هر لحضه ممکنه پریود شم

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوین و روژین مامان آوین و روژین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری