بچه ها شما از چند هفته حالت تهو داشتید ؟

۹ پاسخ

الان دو هفته است خیلی بده😫😫همش احساس میکنم

خانمی تاریخ پریودیت کی بوده

از اواخر ۶ هفته

اوایل هفته ۸ هنوزم دارم🥴

هیچ هفته😁

از هفته ۸ تا همین الان دارم

هیچ وقت

از هفت هفته داشتم قبلش هم سرگیجه داشتم و ضعف

۱۱ هفته شرو شد و هنوزم ک هنوزه از غذاها بدم میاد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری