۳ پاسخ

اگه با قرص ال دی بوده ک بله حتی تو اولین رابطه بدون مراقبت باردار میشی .من بعد ۱۵ساال جلوگیری و ۱۳سال قرص خوردن بخاطر یکبار سهل انگاری شوهرم خودمو مجبور به بچه داری دوباره کردم

بله خیلی خیلی زیاد

بله احتمال خیلی زیاد عزیز دلم

سوال های مرتبط