نویان یبوست داره چیکار کنم خوب بشه

۴ پاسخ

کره بریز تو غذاش

داخل انجیر رو درار خیلی کم آب بریز بزار ۵ دیقه بجوشه گازو خاموش کن یکم کره بش بزن بده بخوره ۲ ساعت بعد شکمش کار میوفته

بی بی کر بده

باروغن زیتون شکمش رو ماساژ بده تو غذاش کره بیشتری بریز

سوال های مرتبط

مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی
مامان امیر رضا😍😍 مامان امیر رضا😍😍 ۱۲ ماهگی
مامان مريم مامان مريم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویان🫶🏻❤️ مامان نویان🫶🏻❤️ ۱۷ ماهگی