سلام خانوما ترشح آبکی رنگ سفید دارم
دلیلش چیه

۷ پاسخ

من تحقیق کردم میگن که این ترشحات سفید اگر بو و سوزش نداره طبیعیه برای محافظت از رحم میاد بیرون پس نگران نباش

طبیعیه دیگه مال بارداریه

اگ رنگ وبو نداشته باشه طبیعیه...

این موضوع منو کلافه کرده هر وقت هم میدم پیش دکتر ازمایش میدم بخاطر همین ترشح قرص و پماد میده☹️

اگه همراه با سوزش و خارش و بوی بد نیست طبیعیه

اگه بو نداره طبیعیه

پد بزار راه برو ببین از واژن هست یا نه

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی