بچه ها مایع کیسه اب ۲۰ باشه زیاده؟

۵ پاسخ

برا من ۲۳

مال من 10 عه

برای هفته شما بله رعایت نکنی بیشتر میشه

قند مصنوعی حذف کن میاد پایین

اره واسه من ۱۹ بود
یکم زیاده بیاد قندتو رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری