۶ پاسخ

وزن دختر منم ۴۷۰۰

دختر من ۴۳۰۰گفتن خوبه البته وزن تولدش ۲۵۰۰بود

دختر همینه ظریفن دخترا همیشه کمبود وزن دارن

شیر خودتو میدی؟

دختر من دو ماهی ۴۶۰۰بود گفت خوبه

شیرخشک نمیدی؟

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی