۹ پاسخ

من نگرفتم چون دستمون خالی بود دیگه

منم نخریدم خونه ام کوچیکه جا نداریم😅

تخت و دراورشه،کمدش هنوز اماده نیست...من تخت نوجواان گرفتم یسره

تصویر

من نگرفتم چون اتاقش هنوز آماده نیست ایشالله تا موقعی که بخوام اتاقشو جدا کنم اونموقع میگیرم براش

من این مدل رو گرفتم ولی ویترین نخریدم چون تو اتاق جا نمیشد یه طرف کمد یه طرف ویترین خریدم بجاش

تصویر

من نگرفتم چون خونمون جا ندارد اصلن یه اتاق بیشتر نیس

من تخت مدل مونته‌سوری سفارش دادم که انشالله تا نوجوانیش اندازشه



یا کپل پا copolpa_choob
رو در اینستا سرچ‌کنید

کارخونه‌ست
کارهاش تمیزه
قیمتشونم مناسبه

من‌ نگرفتم هنوز اما چندتا مدل در آوردم که طبق اونا درست کنم

من نگرفتم هنوز ، شاید نگیرم فعلا اصن

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد