من نگرفتم چون دستمون خالی بود دیگه
منم نخریدم خونه ام کوچیکه جا نداریم😅
تخت و دراورشه،کمدش هنوز اماده نیست...من تخت نوجواان گرفتم یسره
من نگرفتم چون اتاقش هنوز آماده نیست ایشالله تا موقعی که بخوام اتاقشو جدا کنم اونموقع میگیرم براش
من این مدل رو گرفتم ولی ویترین نخریدم چون تو اتاق جا نمیشد یه طرف کمد یه طرف ویترین خریدم بجاش
من نگرفتم چون خونمون جا ندارد اصلن یه اتاق بیشتر نیس
من تخت مدل مونتهسوری سفارش دادم که انشالله تا نوجوانیش اندازشه
یا کپل پا copolpa_choob
رو در اینستا سرچکنید
کارخونهست
کارهاش تمیزه
قیمتشونم مناسبه
من نگرفتم هنوز اما چندتا مدل در آوردم که طبق اونا درست کنم
من نگرفتم هنوز ، شاید نگیرم فعلا اصن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.