خانما سکسکه جنین برا چیه؟😂😂
یعنی سیره یا نه ربطی نداره

۴ پاسخ

من تو نت خوندم نوشته بود نشون دهنده اینه‌مه ریه هاش داره تشکیل میشه

نشون دهنده تکامل ریه است عزیزم

برا تکامل ریه های جنین هست

برای سلامتیشه🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🤱🫃 مامان لنا🤱🫃 ۱۰ ماهگی
مامان خداروشکر مامان خداروشکر ۱۲ ماهگی