دوستان کیا درد کمر و درد واژن دارن

۱۰ پاسخ

چرا انقدر زود تکرر ادرار دارم

درد واژن وکشاله ران سه ماهه دارم
این ماه نهم بیشترشده

من 😫😫

من همه دردای بی در مون گرفتم😭😭

من ک پهلوم کشاله ران کمرم ب شدت درد میکنه پامو نمیتونم راحت تکون بدم فک میکنم طبیعه دکترم گف بخاطر فشاریه ک ب رحم میاد

خخ همه دارن

من
درد واژنم کم شده
ولی زیر دلم امروز باز بعد به هفته درد می‌کنه

من از درد واژن نمیتونم راه برم . اشکم در میاد

۲هفتس فقط فرقمون
کلا ۲ ماه آخر بخاطر سنگینی طبیعی درد کمر و لگن
برای منم ی دفعه همیچین سفت سفت.
ی روز شله جوری ک میترسی

برای من ک انگار استخوناش خورد شدن .از این پهلو ب اون پهلو صدا میده استخون اونجا

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی
مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد