۷ پاسخ

عزیزم برای خونرسانی بهتر به جنین منم میخورم

قرص خوبیه من قبلا خون میومد همونجا می‌بست الان رقیق شده

آسپرین منم‌میخورم

آسپرینه. منم شبی ی دونه میخورم.

منم میخورم

واسه غظلت خونه این قرص

برای منم نوشته چون خونرسانی کم بود

سوال های مرتبط