سلام مامانا
این پودر بسکوییت خوبه بگیرم یا ن ؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام ازیزم منم خیلی تعریفشو شنیدم منم میخواستم بخرم ولی پیدا نکردم تو شهر ما از اینا نیست نمی دونم از کجاهم سفارش بدم

چقدر زیاد درباره پودر بیسکوییت میپرسن ، برای بچه هاییه که خوب وزن نمیگیرن ؟ چطوری استفاده میکنین ؟

از کجا میگیری

میگن عالیه ولی اگر بچه کم وزنی داری اگر نه نرماله الکی ثپلش نکن معده اش گشاد بشه

سوال های مرتبط