واتر مت شما خریدین؟ به درد میخوره یا الکیه؟

۳ پاسخ

اره برا بی برقی خوبه روش بچه رو میذاری خنک میشه 😂😂😂😂

من خریدم ولی یه جوریه حس میکنم زوده هنوز بچه خوب روش قرار نمیگیره

برای ۵ ماهگی به بعد خوبه دختر من الان براش زوده

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان آرتین و آرمان مامان آرتین و آرمان ۱۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی