دمنوش اویشن در شیردهی ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

نه اصلا

من هر موقع فور میکنم پسرم سرما خورده آویشن میخورم

نه عزیزم

خیر
برای نفخ شیر خوبه

عااالیع بخور حتما

نه.

نه عالیه

من بچم اسهال میشه میخورم همون لحضه که شیرمیخوره خوب میشه خیلی خوبه

شیررو صاف میکنه بخور

اتفاقا نفخ شیرو میگیره و خوبه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۷ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان کارن 🥹🥰 مامان کارن 🥹🥰 ۱۶ ماهگی