من شنیدم اویشن برای شیردهی خوبه
خودمم خریدم که استفاده کمم
آره دمنوش گیاهی خوبه بعضی هاتون شیر زیاد میکنن بعضی ک نفخ میگیریناویشنخوبه
آویشن شیر را کم میگنه
دمنوش زیره هم خوبه
من هروز اویشن میخورم
بعله عالیه
عزیزم آویشن خیلی آلرژی زاعه
آویشن گرم نیست؟
من رازیانه میخورم شنیدم شیرو زیاد میکنه
اره خوبه من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.