میشه در دوران شیردهی دمنوش خورد؟؟؟ آویشن اینا

۱۰ پاسخ

من شنیدم اویشن برای شیردهی خوبه
خودمم خریدم که استفاده کمم

آره دمنوش گیاهی خوبه بعضی هاتون شیر زیاد میکنن بعضی ک نفخ میگیرین‌اویشن‌خوبه

آویشن شیر را کم میگنه

دمنوش زیره هم خوبه

من هروز اویشن میخورم

بعله عالیه

عزیزم آویشن خیلی آلرژی زاعه

آویشن گرم نیست؟

من رازیانه میخورم شنیدم شیرو زیاد میکنه

اره خوبه من میخورم

سوال های مرتبط

مامان نیایش مامان نیایش ۱۳ ماهگی
مامان محمدصدرا و فندق مامان محمدصدرا و فندق ۱۰ ماهگی
مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی
مامان محمد برهان مامان محمد برهان ۹ ماهگی
مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی