۳ پاسخ

یه آپشنه باید ببینی برای شما کارایی داره یا نه چون قیمت رو می بره بالاتر ، برای من مهمه چون ما خوزستانیم و آفتابمون تیزه اینجوری هر جا آفتاب باشه بچه رو می چرخونم که آفتاب بهش نخوره .

من چون میخواستم از بدو تولد باشه ثابت گرفتم.

من چرخشي گرفتم ، براي گذاشتن و برداشتن بچه خب بنظرم راحت تره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی