مامانا کالسکه و صندلی ماشین جویی خوبه؟؟؟

۴ پاسخ

کالاسکه جویی خیلی خوبه من مدنظرمه بخرم

من تعریف این مارک شنیدم ولی خودم انتخابم کیدیلو بود تقریبا تمام وسایل دخترم کیدیلو گرفتم هم کیفیت داره هم قیمتش معقوله

من کالسکه سایبکس خریدم برای دختر ۴ سال حسابی استفاده کردم مسافرت و خرید و گردش، الان هم گذاشتم برای بچه دوم ، صندلی ماشین چیکو

اره منم جویی گرفتم جزو مارک خوباس

سوال های مرتبط

مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری