کالاسکه جویی خیلی خوبه من مدنظرمه بخرم
من تعریف این مارک شنیدم ولی خودم انتخابم کیدیلو بود تقریبا تمام وسایل دخترم کیدیلو گرفتم هم کیفیت داره هم قیمتش معقوله
من کالسکه سایبکس خریدم برای دختر ۴ سال حسابی استفاده کردم مسافرت و خرید و گردش، الان هم گذاشتم برای بچه دوم ، صندلی ماشین چیکو
اره منم جویی گرفتم جزو مارک خوباس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.