سلام اسم یارا بهتره یا کیاشا

۱۵ پاسخ

کیاشا
یارا مگه اسم دختر نیست؟

یارا دخترونه نیس مگه🥴

یارا خیلی قشنگه ولی من هرچی دیدم رو دختر گذاشتن❤️

نظر شخصی من اسمی که ک داره واسه خود بچه سخته، اسمش نمیتونه بگه تا چندین سال تیاشا میگه چون تلفظ ک سخته
دوس دارم بتونه راحت خودشو معرفی کنه

کیاشا
یارا هم دو جنسیته اس نمیپسندم کلا

یارا.

یارا بهتره ولی من فک میکردم اسم دختره

یارا

یارا 😍

تلفظ یارا بهتره راحت تره میشه صدا زد

یارا

یارا😍

یارا

یارا.

به نظرم یارا

سوال های مرتبط

مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی
مامان میلان💙 مامان میلان💙 ۶ ماهگی
مامان دوقلوها💙🩵 مامان دوقلوها💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان روژدا هناسکم😘 مامان روژدا هناسکم😘 ۲ ماهگی