۳ پاسخ

من نه مرداد پریود شده بودم الان بی بی زدم منفی شد

اره عزیزم اگه ازمایش دادی و مشکلی نیست بدون ازاد سازی هم میتونی باردار شی

دیگه بعد تاخییر کم کم مثبت میشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری