محافظ سر نوزاد کدوم مدل خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

من سمت راستی رو دارم
ولی همش بندای کوله رو میکشه
انگار بدش میاد تنش باشه
فعلا که نمیذاره
چپی بهتره از همه طرف سر بچه ایمنه

من سمت راستی رو دارم ولی ب نظرم چپیه بهتره

سمت راستی بنظرم فقط موقع یادگیری نشستن بدرد میخوره ک گاهی ب پشت میره
ب بعدش بکار نمیاد
موقع چاردستو پا ب جلو میوفتن ک چپی خوبه اگ بزاره سرش

منم نخریدم سه بار خورد با سر زمین‌الان یادگرفته همونجور ک پا میشه همونجورم میشینه

اتفاقا امروز رفتم بخرم ۲۸۰ بود اگه اشتباه نکنم

من سمت راستی دارم خوبه

سمت چپ من هردوشو دارم ولی سمت چپی بهتره

من نخریدم اما به نظرم بچه سمت چپی رو تحمل نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان نیل مامان نیل ۱۶ ماهگی
مامان ریحانه بانو مامان ریحانه بانو ۱۵ ماهگی
مامان یزدان خان مامان یزدان خان ۱۳ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی
مامان نورا خانم مامان نورا خانم ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی