محافظ سر چ مدلی بگیرم

تصویر
۱۰ پاسخ

سمت راستی فک کنم بهتره

من از سمت چپی گرفتم برای دخترم ولی اصلا نمی زاره بمونه اذیتش می‌کنه انقد گریه می‌کنه تا درارم🥺

اون زنبوره قشنگ پسر من از اون دارع

پسر من میکشه از روی سرش و گریه میکنه اصلا دوستش نداره

ببین من هر دوتاشو گرفتم اون کوله پشتی اصلا به درد میخوره بچه نمیتونه چهار دست و پا بره چون بندش کتفشو میکشه بچه ام پوشید خیلی تقلا کرد و کلاه خیلی بهتر بود ولی همه منو ترسوندن گفتند فرم سرش تغییر میکنه در صورتیکه فاصله داره با سر ولی سر بچه ام توش هی عرق میکرد و جلوشو نمی‌دید

من از‌ اون زنبوریه گرفتم اما استفاده نکرد نزاشت سختش بود

اونیکی به شکل کلاهه بنظرتون بچه عرق نمیکنه و گرمش نمیکنه!؟ من دخترم بشدت گرماییه

نگه نمیدارن هزینه الکییه

298 فهم نکنم بزاره رو سرش بمونه کلنجار میره

اون مدل ۲۹۸تومنیه

سوال های مرتبط

مامان قشنگم مامان قشنگم ۱ سالگی
مامان نیل مامان نیل ۱۶ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۱۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی