۱ پاسخ

اصلا نگران نباش لرزش عادیع و تا سه ماهگی هست منم اینجور شده بود بچم نگران بودم بردم دکتر اینو گفت بهم

سوال های مرتبط

مامان "دِلوین🩷" مامان "دِلوین🩷" ۵ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان پسری🥰🩵 مامان پسری🥰🩵 ۷ ماهگی