سلام خانما سونو امروز گرفتم چطوره روز ۱۱ پریود؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

دارو خورده بودی؟

این برا ماه گذشته

تصویر

الهی شکر که خوبه فولیکول داری احتمالا ازادسازی بده بهت بزنی ان شاء الله ک همین ماه باردار میشی..چ داروهایی مصرف کرده بودی!؟

مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥹🩷 مامان دیارا 🥹🩷 ۱ ماهگی