سلام خانوم سونو روز ۱۲ پریودیم چطوره

تصویر
۵ پاسخ

ضخامت رحمت خوبه
کیست هم نداری خداروشکر
یه دونه فولی خوب هم داری تخمدان چپ
اقدام داشته باش حتما

عالیه اقدام داشته باش

۲تافولی عالی داری اقدام کنه انشالله میگیره

اون فولیکول ۲۰ رو میشه باهاش اقدام داشت ولی یکی دیگش ۲۶ اون به درد بارداری نمیخوره

عالیه دوتا فیلیکول خوب داری

سوال های مرتبط

مامان نویان💗 مامان نویان💗 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه الهی🥺 مامان معجزه الهی🥺 هفته دوازدهم بارداری
مامان دیارا 🥹🩷 مامان دیارا 🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان 👶🏻آریا🩵 مامان 👶🏻آریا🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری