مامانا کیا به بچه هاشون برنج کته میدن؟؟؟؟

۷ پاسخ

من برا خودمونم همیشه کته درست میکنم دو پیمونه چیه آبکش بشه🥴زیاد بشوری اوکیه و اینک خیس بدی عالیه

من کته میپزم بیشتر برا پسرم
خب اگه آبکش کنم که لعاب و ویتامین های برنج میره
من توی کته اش هم عصاره قلم میندازم و با روغن حیوانی یا کره میپزم

من میدم

من همیشه کته میدم😐 زیاد بشوریم طوریکه آبش دیگه کاملا شفاف بشه و ترجیحا چند ساعت خیس بخوره کافیه و مشکلی نداره

من گاهی اوقات براش کته درست میکنم

منم میدم
اینکه میگن سم ارسنیک داره دروغه
خودمون با این کته ها بزرگ شدیم چیزیمون نشد😕

بله من گاهی میدم

سوال های مرتبط

مامان فنقلی مامان فنقلی ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی
مامان دیانا🩷 مامان دیانا🩷 ۲ سالگی