خانوما طول سرویکس ۲۱ باشه خطرناکه ؟

۶ پاسخ

من خودم نیستم
یه بنده خدایی بود گفتم بپرسم

درد داری

من 26درد داشتم سرکلاژ شدم

اره خطر داره باید سرکلاژ و پساری بزاری و بخوابی

اره خیلی کمه..من سرویکسم ۲۰ بود بچم نموند متاسفانه..دوراز جون شما البته

خیلی خطرناکه بایدزودسرکلاژبشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته پنجم بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری