خانوما کسی کاپ قاعدگی استفاده کرده بیاد تجربشو بگه

۴ پاسخ

من استفاده میکنم خیلی راضیم

عالیه چند ساله دارم استفاده میکنم

خیلی خوبه اسونه
بعد هردوره باید ضدعفونی بشه

لایک کن منم ببینم

سوال های مرتبط

مامان 🦕نویان🦕 مامان 🦕نویان🦕 ۱۱ ماهگی