سلام مامان گلیا
سونو وزن چند هفتگی معمولا باید بریم؟

۹ پاسخ

من ۲۸ رفتم
۳۱
و ۳۴

نمیدونم چند هفتگی برم سنو

واسه منم رشد جنین چسبندگی نوشت

من ۲۹ هفته رفتم دکترم ننوشت گفت ۳۲ هفته

اولین بار ۲۸ هفته ب بعد تا ۳۰ ۳۱ هفتس
دفعه بعدیشو دکترت میگه معمولا ۳۴ تا ۳۶ هفته

من شنبه میرم

شنبه میرم دیگه داخل ۳۵ هفته هستم

من‌یه بار ۳۰ هفته رفتم دوباره ۳۵ میرم

دکتر من گفت ۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا آرین👣👶🫄 مامان آقا آرین👣👶🫄 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد