خانوما اسم حورناز قشنگه یا ریحانه؟

۶ پاسخ

حورناز خاصه نشنیدم
ولی با ریحانه حس بهتری میگیرم من
هر کدومش بیشتر به دلتون نشست همونو بذارید
نامدار باشه

💯ریحانه

حوری ناز از حورناز قشنگتره
حوری ناز از ریحانه خاص تره ولی تعدادش خیلی کمه
اتفاقا اسم دختر یکی از اشناهاست
من از دوسال پیش که اسمشو شنیدم همش به اسمش فک میکنم اسم بامزه ایه

ریحانه

وای حورناز چه اسمیه. خیلی قدیمیه..من اسم مادر بابابزرگم حورناز بوده..اسم جدید و شیک بزار.

ریحانه

سوال های مرتبط

مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 ۵ ماهگی
مامان بنیسا مامان بنیسا ۶ ماهگی
مامان آوا جون مامان آوا جون ۳ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان 💙✨تابان✨💙 مامان 💙✨تابان✨💙 ۹ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی