۸ پاسخ

بچه اولت هس؟

اصلا ربطی نداره
ولی من شنیدم پسر زودتر حس میشه هر چند همه اینا چرته
ولی زوده کلا تا ۲۲ هفته راحت وقت داری

من که الان 21 هفته کاملم،بچم دختره،اصلا درست چیزی حس نکردم،چند روز پیش در حد یه حباب ترکیدن حس کردم ولی دیگه خبری نشد

من بچه اولم حرکاتشو از ۲۰هفته حس کردم ولی این بارداریم خیلی زود متوجه حرکاتش شدم

ربطی نداره عزیزم من ۱۳هفته ترکیدن حباب حس کردم

میگن پسر دیرتر حرکات فهمیده میشه؟درسته؟

من20هفته حس کردم هنوز برا شما زوده

من ۱۸ شروع شد

سوال های مرتبط

مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری