سلام‌کسی هم هفته من زایمان کرده؟

۷ پاسخ

وای کاش منم این هفته ها زایمان کنم

من 37 هفته و چندروز بخاطر دیابت بارداریم زایمان کردم یکبار طبیعی و یکبار سزارین. وزنشون 3050 و 3560 بود

نگهداری سخته ازشون
براچی پزسیدی زایمانت این هفته اس؟

من شنبه زایمانم

خیلی ریز بود

۲۵۰۰‌

آره من

سوال های مرتبط

مامان فسقل🩷 مامان فسقل🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی
مامان نینی کوشولو🍒🐣 مامان نینی کوشولو🍒🐣 هفته بیستم بارداری
مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد