خانومای جنوبی اسم این نوع خرما ها چیه؟

تصویر
۱۵ پاسخ

اینا خارکه
رسیده های این رنگیو که خیلی شیرینن میگن عسلی
رطب سیاهن و این رنگیاش ی نمه خشک تره

رطب هنوز خرما کامل نشده ولی رطب خیلی خوشمزس

رتب.

رطب چندتا دونه روش که هنوز نرسیده خارک

بعدشم خرما رسیده رنگش سیاه هست رطب هم زردشفاف

ببین من دخترباغ نخل دارم این شبیه چیزی هست ک ازش خرما گرفتن بعدش خارکهاش گذاشتن تونورافتاب تا ب رطب نرسیده شده ما اینها رومیزاریم بیرون تا آفتاب بزنه خرما بشه داخل ضایعه ات ها میزارم

اینا رطب اونا ک سیاهن دیگه خیلی رسیده آن و شرین تر میشن

اسمش رطب

اینا خارکه برای ما آورده بودن
بعد اگه با پوست بخوری زبون رو زبر می‌کنه مثه خرمالو با پوست
من پوستشو با چاقو می‌گرفتم بعد می‌خوردم اتفاقا شیرین هم بود 😍

ما میگیم خارک😁

😋😋😋

من به این خرماها میگم عسلی

رطب هست

رطب.

خارک اگر اشتباه نکنم

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان لنا و آیکان مامان لنا و آیکان ۱۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۲ ماهگی