۴ پاسخ

سلام عزیزم به پسرت ریسپریدون دادی بهتره چجوریه راضی هستی
ممنون میشم ب منم کمک کنی

عزیزم میشه بهم بگی علائم بچه تون چیه ممنون میشم

پیش کی بردی ریسپریدون تجویز کرده؟ عوارض داره ها

شما میدی؟ چجوریه؟ راضی هستی؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ سالگی
مامان 🩷دخملی.پسملی🩵 مامان 🩷دخملی.پسملی🩵 ۳ سالگی