۸ پاسخ

منم همینطور بودم تو هفته های شما، الان دیگه نرمال شده.

من برا پسرم داغ بودم همش انگار بخاری روشن بود تو بدنم
فک کنم برا دختر سرده یدن

من همش گر میگیرم 😩

منم یخه شکمم همشم سردم میشه تو چله تابستونی

مال منم اکثر اوقات یخه حس میکنم بچم همش سردش میشه😂

مال داغه .آتیشع

منم یخه همش گلم

منم شکمم سرده
جای نگرانی نداره عزیزمم

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری