۲ پاسخ

اگه کلا سینه رو نگیره و فقط شیر دوشیده شده تو شیشه بخوره اره به مرورکم میشه
ولی اگه سینه رو بگیره و اضافی شیرتو بدوشی نه زیاد هم میشه ،کلا شیر وقتی زیاد میشه که بچه بخوره سینه رو

امیدوارم نشه
چون من مجبورم بدوشم بدم بخوره

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی