۱ پاسخ

همه چی نرمال
فقط نوشته اوایل بارداری
و پیگیری پس از ۳.۲هفته توصیه میشود

سوال های مرتبط

مامان radwin💙و💙 مامان radwin💙و💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیسا 🌹آتنا مامان آیسا 🌹آتنا ۲ سالگی