۸ پاسخ

من هنوز ندارم میگن زوده

من ۵,هفته تا الان علاعمی ندارم

ولی مثلاً خواهرم از هفته 7 ویاراش و حالت تهوع شروع شد تا هفته 13 هم تمام شد

متفاوت سر امیرحسین از اولی که بی بی رو زدم شروع شد تا ماه آخر همین جوری بودم
ولی سر این یکی فقط کلا دو بار بالا آوردم

از هفته ۶ شروع شد

۵هفته و ۶ روز که شد، نیمه شب ساعت ۲ داشتم گلاب به روتون ... میزدم🙄😐

من از هفته ی پنجم

از هفته ۱۰و۱۱فک کنم

ولی فقط حالتشه بالا نیاوردم تالا

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته دوازدهم بارداری