وسط لب پایین دخترم ترک خورده چرا🥺

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم من شیر خشک میدم دخترم دکتر گفت بهش اب جوشیده سرد شده بده چون تابستونه بدنشون نیاز داره

برا شیر میخوره هست

منکه به دخترم آب هم میدم

شیرخشک اگ نمیدی نمیخاد بدی فقط اب بده

چندتا دکتر ب من گفتن اب جوشیده سرد شده هر روز بده بچه چون تابستون هوا گرم کم ابی و... اما من یکی دوبار دادم دیدم بنظر خودم نیاز نداره ندادم ولی شما بنظرم بده هیچ مشکلیم نداره مگ این مامانا بیشتر از دکترا میدونن هی میان گیر میدن اب ندین بچه شیرخشکم با اب پ چیه اگ ضرر داشت مطمئنن تو با شیرخشکم ضرر داشت

احتمالن بدنش کم آبه
اگر شیر خودتو میدی کنارش شیر خشک بده
انگار به ۶۰ تا یدونه پیمانه شیرخشک بریز که فقط کم ابیشو جبران کنه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۷ ماهگی
مامان نیکان🩵 مامان نیکان🩵 ۳ ماهگی
مامان دلوین💞 مامان دلوین💞 ۳ ماهگی
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی