چرا لب دخترم اینجوریه؟

تصویر
۶ پاسخ

درخواست قبول کن عزیزم

الهی بگردم میگن درد داره 😢

برفکه چقد بده دخترم تا ۱سالش شد ۳بار دهنش برفک زد هرسریم با کپسول خوب میشد کلی نیستاتین میدادم فایده نداشت

قطره نیستاتین بگیر بده بهش زود خوب میشه
اگ با دست میکشی تمیز نمیشه برفکه

برفکه

برفک زده

سوال های مرتبط

مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی
مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی
مامان فندقک🥹🤍 مامان فندقک🥹🤍 ۴ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی