سلام پاهای دخترم اینجوریه چرا

تصویر
۸ پاسخ

دل درده یا بادگلو داره

دختر منم هست میگن شطرنجی

پوستشون گاهی اینجوری میشه اشکالی نداره

دختر منم اوایل اینجوری بود درست میشه

هیچی نیست چون پوست نازک هست. رگ های زیرش معلومه. یه کوچولو هم به کبودی میزنه برا سرد بودنشه درسته هوا گرمه ولی بدن اون ضعیفه همیشه شلوار پاش کن.

سردشه شلوار بپوش

سردش شده 🥹

پاهای دختر منم همینجوریه. تازه یموقعه بد بغل کردنی کبو د. رنگ میشه میترسم

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین💞 مامان دلوین💞 ۳ ماهگی
مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی