چقدر از نطرات ترسیدم🙄😐
خوب میشه
نترس بعددوماهش میره گوشت اضافه نیس رحم بچس منم مثل توترسیدم بردم متخصص گفت بعددوماه میره تو فقط هرباربشورش
شاید یبوست داشته پماد بزن بیشتر بازش بزار
سوخته
پماد کالاندولا بگیر بعد از هربار تعویض بشورش حتما پماد بزن بعد از هر بار تعویض
و اینکه جای مقعدو بیشتر پماد بزن فورا خوب میشه
زیاد مونده تو پوشک خیس
ببرش دکتر،گوشت اضافست چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.