واکسن 18ماهگی پسرمو زدم خدا کنه اذیتش نکنه 😭

۴ پاسخ

دختر خالم یه دونه هم از واکسن بچشو نزد ، انقدر رشد بچش خوب بود که نگو هنوز یه سالش نشده روی پاهاش راه میره بدو بدو میکنه

بدترین واکسن تو کل واکسن ها همینه
براش آیت الکرسی بخون و صدقه بده انشاالله اذیتت نکنه

بهداشت نگفتن تب داره یانه؟
چندتا واکسن بود؟
منم باید دخترمو ببرم ۱۸ماهگی بزنه🫠🫠🥲

ان شاالله اسون می‌گذره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۳ ماهگی
مامان ویهان💙ماهلین🩷 مامان ویهان💙ماهلین🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری