۲ پاسخ

بچم سفالیکه میگن عادیه ولی من حس میکنم خیلی پایینه

بستگی داره در چ حد اومده باشه پایین

سوال های مرتبط

مامان هاکان و نیکان مامان هاکان و نیکان ۱۱ ماهگی
مامان هاکان و نیکان مامان هاکان و نیکان ۱۱ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۱۱ ماهگی