دوستان من زیر شکمم خیلی آمده پایین درصدی ک میشینم وسط پام حس می‌کنم ازچیه

۲ پاسخ

سعی کن کارای سنگین نکنی، استراحت کن منم ۳۴ هفته قشنگ نی نی پایین بود استراحت کردم بهتر شد

منم همینطورم

سوال های مرتبط