برای چی میگن در بارداری نباید از نوره استفاده کرد؟

۵ پاسخ

یه ماده داخلشه به نام زرنیخ.. یا همون آرسنیک که برای جنین خطر داره. استفاده نشه بهتره

من شنیدم چون طبعش گرمه اطراف شکم نباید زده بشه بعد بارداری

پس برا چی من استفاده میکنم😐

چطوری استفاده میکنید من هربار زدم پشمام رو نکند یا نصفش موند

فکرکنم بخاطر مواد شیمیاییشه

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وششم بارداری