خاله ها اینو گرفتم برا نی نی قشنگه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

چه رنگ کیوتی داره 😍 خعلی قشنگه مبارکش باشه

ان شاءالله که میخوابه بچه خوبیه مامانش☺️

خیلی قشنگه تا چند ماهگی/سالگی میشه استفاده کرد؟

مبارکش باشه

خیلی زیباست انشالله بسلامتی نی نی توش بخوابه تا تو به کارات برسی ☺️

مبارکه عزیزم😍😍😍

از کجا خریدی گلم‌پیج هم‌داره.؟

قشنگه..چندگرفتید؟

خیلی قشنگه مبارکه
فقط اینکه اینا ثابت هم میمونه یا فقط گهواره ایه

مبارکت عالیه

خیلی خوشگله

مبارک باشه عزیزم ،چند گرفتین؟

سوال های مرتبط

مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان داوین مامان داوین روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا 🐾 مامان لیانا 🐾 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی