۵ پاسخ

دخترمنم کلا چندماه بدغذاشده چیزی نمیخوره

بخدا خواهر منم وعده های اصلی رو میزارم رو اپن بهش میدم اگه ندم خودش فقط بازی میکنه سر سفره نمبخوره

همین بچه ات که نزدیک ۴ سالشه؟
چند روز اینجوری شده؟
سابقه رفلاکس نداره؟

یبوست ندارع احیانا ؟ پسر من یبوست میشه نمیخوره

پسر شما بهتر شد عزیزم چیکار کردی پسر منم قبلا میخورد الان فقط تف آزمایش داده چیزی هم نیست ولی نمیخوره

سوال های مرتبط