۱۱ پاسخ

کجا رفتی انجام دادی منم اهوازم

بعضیا عکساشون چقدر خوشکلن به خدا
عکسه واضحححح من رفتم سنو قلب همیشه تاره یا از دوره

چن هفته رفتی

چند هفته ای عزیزم؟؟

پسرررر

میخوره دختر باشه
بینی دهتر منم دقیقا اینجوری بود میگفتم چرا این بینیش بررگه ولی الان خیلی بینیش کوچیکه

دماغش بزرگه طبیعیه
دختر منم سر و دماغش بزرگ بود
الان کوچیکه دماغش

بنظرم دختره

همین یه عکس داری؟

بنظرم پسرر هرچند رخ نمایان نکرده زیاد😂❤️دکترت حدس نزد

خیلی کوچیکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یاشارو نینی مامان یاشارو نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان کیاشا👑🩵 مامان کیاشا👑🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دنیز تو دلی مامان دنیز تو دلی هفته هفدهم بارداری